Witam. Mam pytanie, a mianowice jak zrobic spis treści w Wordzie? Bo potrzebuję do pracy licenciackiej. Proszę o szybką odpowiedź. Wielkie dzięki z góry.
Posługuj się nagłówkami(możesz zmieniać czcionkę itp.) Nagłówek 1 jest bardziej nadrzędny niż nagłówek 2 itd. Poprostu zaznacz główniejsze zdania i oznacz je jako nagłówki. Tak przynajmniej jest w 97 B)
To chyba nie ten dział !!! W Wordzie są gotowe style spisy tresci. Poszykaj w głównym pasku
Posługuj się nagłówkami(możesz zmieniać czcionkę itp.) Nagłówek 1 jest bardziej nadrzędny niż nagłówek 2 itd. Poprostu zaznacz główniejsze zdania i oznacz je jako nagłówki. Tak przynajmniej jest w 97 B)
Jeszcze jedno - to z tymi tabami też działa, a aby wydrukować taki spis treści przełącz widok na "konspekt"
Jeszcze jedno - to z tymi tabami też działa, a aby wydrukować taki spis treści przełącz widok na "konspekt"
Robisz Konspekt a poźniej wybierasz wstaw | odwołanie | indeks i spisy | i wybierasz szablon spisu terści i gotowe. To jest proste (chyba, że nie wiesz jak się robi konspekt) Użytkownik Imi edytował ten post 14 listopad 2005, 18:54
1min w wordze !!! wstaw-> odwołanie->index i spisy
nie wiem cpo tu jest do zrozumienia
1min w wordze !!! wstaw-> odwołanie->index i spisy
nie wiem cpo tu jest do zrozumienia
to że te spisy... i tak za bardzo nie działają (jaki word takie spisy ) :lol:
a co niby nie działa? :>
robiłeś spis kiedyś, ale tak na poważnie :>
ta opcja w wordzie jak dla mnie jest nie dopracowana, ale przecież i tak każdy robi jak jem wygodnie
robiłeś spis kiedyś, ale tak na poważnie :>
ta opcja w wordzie jak dla mnie jest nie dopracowana, ale przecież i tak każdy robi jak jem wygodnie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|