Witam musze napisać bazę danych w wordzie wie ktoś jak to się robi bo ja nie mam zielonego pojęcia.
A od kiedy to w Wordzie sie "pisze bazy danych" (cokolwiek miałoby to oznaczać) ??
mam zadanie napisać baze danyc w ms word zawierającą minimum 30 rekordow i 12 pol widocznie można wiem że można bo kiedyś robiłem ale zapomniałem już jak to się robi
mam zadanie napisać baze danyc w ms word zawierającą minimum 30 rekordow i 12 pol widocznie można wiem że można bo kiedyś robiłem ale zapomniałem już jak to się robi
sprawdzałem ale tam jest jak importować dane z excela i accesa nic o robieniu baz w wordzie
Witam. Widzę że ten temat troche stary ale mam dokłądnie taki sam problem jak kolega który go założył. MUSZĘ przygotować bazę danych właśnie w wordzie. Nigdzie w necie nic o tym nie ma. To na jutro więc mam nóż na gardle... może ktoś jakoś pomóc?
Jedyne co przychodzi mi na myśl to odpowiednia tabela, ale to przecież bez sensu, do tego są inne narzędzia.
Ja wiem właśnie że jakieś tam rekordy wchodzą w gre. W Wordzie w pomocy NIC nie ma ani o bazach ani o rekordach. Jedynie w jakichś książkach ale niestety nie dysponuje żadnymi i dlatego muszę szukać w internecie. A tu niestety nic ... :(
Zobacz TU, konkternie ostatnia pozycja. Napisane jest, że można wyeksportować baze danych do pliku Word'a. Może to pomoże. Użytkownik Aciu edytował ten post 28 marzec 2007, 19:48
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|