Spis załączników - Outlook 2003

Tematy

Moonlight Sonata // Saucedo Odkrywa Miłuje Kocha

Witajcie.

Mam problem/pytanie, które chciałbym rozwiązać. Otóż gdy załączam do wiadomości e-mail w Outlook'u 2003 np. 11 załączników, chciałbym aby adresat otrzymał w TREŚCI wiadomości ich spis.

Wiem, że istnieje opcja/moduł, która wstawia automatycznie, bądź na życzenie takie sekwencje:

<< plik1.doc >>  << plik2.exe >>  << obraz1.jpg >>

Wiem, że można coś takiego ręcznie wstawić. Istnieje jednak opcja, która robi to za mnie. Pomożecie i podpowiecie gdzie to jest, albo gdzie tego szukać? :blink:

Z góry dziękuję.
Użytkownik bhaala edytował ten post 09 grudzień 2005, 00:31
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • milosnikstop.keep.pl
  • Powered by MyScript