Mam taki oto mały ale nurtujący problemik: 1. Mam dwa komputery o systemie operacyjnym Windows XP Profesional. 2. Na obydwu komputerach używam Norton AntiVirusa 2004 v. 7,0. 3. Na jednym komputerze używam Outlooka 2002 a na drugim Outlooka 98. 4. Przez ok. pół roku na obydwu komputerach pasek postępu skanowania poczty wychodzącej pracował prawidłowo, czyli pokazywał postęp w procentach. 5. Od kilkunastu dni na komputerze z Outlook 98 pasek postępu przestał działać - choc musze przyznać, że raz na sto wyświetli się. 6. W AV opcje postępu wyswietlania są włączone. 7. Ponowna instaalcja Outlooka 98 i AV nic nie zmieniła. Czy ma ktos jakiś pomysł na ten temat ? Czy może trzeba się z tym nauczyć żyć ? Tadeusz
A czemu na drugim kompie też nie zainstalujesz outlocka 2002?
------------------------ Jak nie windows to co.? GG: 3453431
Ale Outlook nie ma tu nic do rzeczy bo na obydwu kompach mam też aktualnu OE i na jednym pokazuje pasek postępu a na drugim nie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|