Thunderbird nie wysyła e-maili.

Tematy


» Moonlight Sonata // Saucedo Odkrywa Miłuje Kocha
»
Mozilla FireFox i Mozilla Thunderbird ! :)
»
The Bat i problem przy wysyłaniu poczty <moje IP> : Client host rejected: Access denied
»
The Bat! i MS Outlook nie chca wysyłaś meili Client host rejected: Access Denied
»
Thunderbird wolno pracuje wiesza się Jak wyżej dziwne zachowanie
»
Mozilla Thunderbird a gmail nie sciaga poczty nie pyta o hasło
»
Wysyłanie poczty przez Microsoft Outlook Nie można wysłać wiadomości
»
Kopia danych pocztwoych z OE do Mozilli Thunderbnirda
»
Mozilla Thunderbird jak wyłączyć auto. pobieranie wiadomości
»
[Thunderbird] Źle pobiera załączniki ZIP, RAR, DOCX
»
Problem z wysyłaniem zdjęć na serwer webcamxp+programy do kamer internetowych

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • erfly06132.opx.pl
  • Moonlight Sonata // Saucedo Odkrywa Miłuje Kocha

    Szanowni Państwo –

    Jestem początkującym użytkownikiem, nie w sensie kontaktu z komputerem, bo mam go już dwa lata. Ale w sensie technicznym, regulacji, zmian czy napraw w programach i sprzęcie.
    Nie staram się szarżować w tym temacie, a raczej podchodzę ostrożnie, posiłkując się materiałami i poradami z „Experta”.
    Jako programu pocztowego używam Thunderbirda 1.8.20061.20700. Jest to jeden z najlepszych, darmowych programów do tego celu.
    Od niedawna mam zainstalowany Internet z Neostrady Pl , i tu napotkałem na Problem z Thunderbirdem. „Nie wysyła wiadomości e-mail do adresatów”. Serwer przychodzący pracuje prawidłowo i przychodząca poczta gromadzi się w folderze programu pocztowego.
    Natomiast wysyłana poczta po naciśnięciu przycisku „wyślij” pojawia się okienko z paskiem postępu, który dochodząc do końca, zatrzymuje się i wraz z okienkiem tak pozostaje.
    Po chwili ukazuje się informacja:
    Wysyłanie wiadomości nie powiodło się.
    Wysyłanie wiadomości nie powiodło się, ponieważ połączenie z serwerem poczty wychodzącej SMTP poczta.neostrada.pl było niemożliwe.
    Serwer może być niedostępny lub może odrzucać połączenia. Należy sprawdzić poprawność ustawień serwera poczty wychodzącej w Konfiguracji kont, a następnie spróbować ponownie lub skontaktować się z administratorem sieci.
    Mając do dyspozycji całodobowy telefoniczny serwis Neostrady, poprosiłem o pomoc. Krok po kroku sprawdzaliśmy ustawienia serwera wychodzącego, którego dane przedztawiają się następująco:
    swadzyniak@neostrada.pl – poczta.neostrada.pl (Domyślny) a poniżej widnieje następujący opis:
    Opis <brak>
    Nazwa serwera poczta.neostrada.pl
    Port 25
    Nazwa użytkownika swadzyniak@neostrada.pl
    Szyfrowane połączenie Brak.
    Wysyłałem ponownie wiadomość na wskazany przez pracownika adres, nie powiodło się.
    Natomiast wysłanie wiadomości z serwera odbywa się prawidłowo.
    Wczoraj wykonałem doświadczenie z serwerem, wysyłając do kolegi e-mail z krótkim zdaniem: „Test serwera” i wysłałem. Wiadomość poszła!.

    Bardzo proszę o pomoc w wyżej wymienionej sprawie.
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam
    Z wyrazami szacunku
    Tadeusz .



    W opcjach konfiguracji poczty/programu masz zaznaczone "Serwer wymaga uwierzytelnienia" ?

    Sprawdź w zakładce: narzędzia-konfiguracja kont-wybierz konto neostrady i zobacz jaki masz tam wpisany serwer poczty
    wychodzącej SMTP (powinien być właściwy dla neostrady).
    Użytkownik marko888 edytował ten post 19 styczeń 2007, 23:20

    W opcjach konfiguracji poczty/programu masz zaznaczone "Serwer wymaga uwierzytelnienia" ?

    Serdecznie witam -
    Bezpieczne uwierzytelnianie jest oznaczone na opcji "Nigdy". Przy okienku "Użyj bezpiecznego uwierzytleniania" nie ma "haczyka.
    Pozdrawiam
    Tadeusz.




    Sprawdź w zakładce: narzędzia-konfiguracja kont-wybierz konto neostrady i zobacz jaki masz tam wpisany serwer poczty
    wychodzącej SMTP (powinien być właściwy dla neostrady).


    Serdecznie witam -
    Podaję dane:
    Nazwa konta <neostrada tp e-mail>
    Serwer poczty wychodzącej SMTP ....... poczta.neostrada.pl (Domyślny)

    Serdecznie pozdrawiam
    Tadeusz.

    W zakładce: narzędzia-konfiguracja kont-serwer poczty wychodzącej (wybrać neostradę i kliknąć na edytuj )-zaznaczyć opcję
    używaj identyfikatora użytkownika oraz hasła,zaś w pole należy wpisać nazwę użytkownika (swadzyniak@neostrada.pl).
    Użytkownik marko888 edytował ten post 20 styczeń 2007, 00:31
    Witam ponownie -

    Dziękuję za zainteresowanie tematem.

    W polu "Użyj identyfikatora użytkownika oraz hasła" oznaczyłem "haczykiem".
    W polu Użytkownik wpisałem moje dane .... swadzyniak@neostrada.pl
    Wczoraj wykonując doświadczenie w postaci wysłania do kolegi dwóch słów jako e-maila, wszystko przebiegło prawidłowo i wiadomość doszła.
    Dziś wysłałem do niego całe zdanie i też wszystko przebiegało prawidłowo. Jeszcze nie otrzymałem od niego potwierdzenia czy otrzymał wiadomość.
    Natomiast tekst większych gabarytów , oraz załącznik (nawet skompresowany) nie są wysyłane. Takie są moje spostrzeżenia w tym kierunku.
    Pozdrawiam
    Tadeusz.

    Serdecznie dziękuję "Marko 888" za wszystko. Dzięki Twej pomocy Thunderbird wysyła pocztę. Jest wpełni funkcjonalnym programem.
    Tak więc temat ten może być zamknięty.
    Wszystkiego dobrego
    Tadeusz.
    Użytkownik Swadzyniak Tadeusz edytował ten post 21 styczeń 2007, 23:03
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • milosnikstop.keep.pl
  • Powered by MyScript