witam! od kilku dni przy próbie wysłania lub odbioru pczty pojawia mi się komunikat: "nie można znaleźć serwera poczty nadchodzącej. Sprawdź połączenie z internetem oraz prawidłowość adresu serwera i spróbuj ponownie."
No więc sprawdziłem i połączenie i adres serwera. Wszystko jest OK. mam kilka kont na różnych serwerach i z każdym to samo.. :/ mój klient to IncrediMail XE
Proszę o pomoc!!!
Masz jakiegoś Firewalla który blokował by ci klienty pocztowe? Wpisałeś poprawnie serwery pop3 i smtp?
Masz jakiegoś Firewalla który blokował by ci klienty pocztowe? Wpisałeś poprawnie serwery pop3 i smtp?
1. Czy możesz się połączyć z kontem przez http?
2. Możesz wykasować ustawienia danego konta w Twoim kliencie poczty i np. za pomocą kreatora utworzyć od nowa dane konto.
3.Możesz sprawdzić czy inni klienci poczty mogą się z danymi kontami łączyć (Polecam Thunderbirda) :)
4. Jeśli tak to zainstaluj ponownie swojego klienta
5. Możesz jeszcze sprawdzić czy ustawione sa opcje dotyczące uwierzytelniania...
1. Czy możesz się połączyć z kontem przez http?
2. Możesz wykasować ustawienia danego konta w Twoim kliencie poczty i np. za pomocą kreatora utworzyć od nowa dane konto.
3.Możesz sprawdzić czy inni klienci poczty mogą się z danymi kontami łączyć (Polecam Thunderbirda) :)
4. Jeśli tak to zainstaluj ponownie swojego klienta
5. Możesz jeszcze sprawdzić czy ustawione sa opcje dotyczące uwierzytelniania...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|