Otrzymałem z serwisu odpowiedź "Pamięci uszkodzone mechanicznie - zgłoszenie odrzucone. Zdjęcia w załączniku"
Tutaj oba zdjęcia: http://www.fotogaler...?podstrona=temp
Pamięci (a właściwie sprawa dotyczy jednej z kości) pracowały od momentu zakupu około 4 godzin stabilnie (w zamkniętym komputerze!), po czym zaczęły generować błędy. Test programem memtest86+ przerwałem po 160 błędach. Udało mi teraz się znaleźć jeden z tych brakujących elementów walający się w obudowie (!), gdzie są pozostałe? (!) Podejrzewam wadliwą spoinę przy produkcji (bo co innego mogło by doprowadzić do takiego uszkodzenia podczas działania pamięci!), poradźcie, jak dochodzić swoich praw...
Edit: proszę o przeniesienie do działu "Sprzęt" Użytkownik 43bis edytował ten post 12 lipiec 2010, 14:14
może powiatowy rzecznik konsumentów? On takie sprawy załatwia
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|