Witam,
Dwa tygodnie temu kupiłem laptopa z systemem Windows Vista. Zainstalowałem na nim pakiet MS Office XP Small Buisness, aktywacja przebiegła pomyślnie. Wczoraj jednak zrobiłem reinstalację systemu, instalując Windows XP Proffesional OEM. System się zaktywował, lecz pakiet MS Office już niestety nie. Pokazuje się komunikat, że został już aktywowany na innym komputerze... Co zrobić? Czy dla MS Office inny system oznacza inny komputer i w tym wypadku przepada mi licencja na Office, czy może jest jakiś inny sposób? Czy pomijając aktywację jakimś activatorem nie tracę legalności pakietu? W końcu komputer jest ten sam, bez zmian sprzętowych, nawet sterowniki AHCI do XP wgrałem, żeby przypadkiem nie potraktował dysku twardego jako inny... Fakt paru sterowników nie mam (jakieś urządzenia USB, lecz na Viscie o nich nie pisało, a na XP nie zauważyłem czegoś braku, ponadto pojawiła się karta sieciowa 1394 :/ ). Komputer ten sam... lecz serwer aktywacyjny twierdzi inaczej... Prosze o pomoc, co mam zrobić? Office pozostało mi już 29 uruchomień.
Czy pomijając aktywację jakimś activatorem nie tracę legalności pakietu?. Tak, tracisz legalność pakietu. Spróbuj zadzwonić do biura obsługi klienta, oni powiedzą ci co i jak. Użytkownik GlazU edytował ten post 20 sierpień 2008, 16:26
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|