Mam email na o2.pl wpisuje ich adres: poczta.o2.pl (jako server) i wszystie swoja dane, ale po pewnym czasie (kilka-kilkanaście minut) jak znowu włącze Outloka to zamiast servera mam adres 127.0.0.1, a zamiast mojego loginu mam: mojlogin#poczta.o2.pl, o co chodzi?? Nigdy czegoś takiego nie miałem. Zainstalowałem sobie ThunderBird, bo myślałem że to wina Outloka, ale nadal jest to samo. Programy chodzące non-stop to: Avast 4, Outpost Firewall. Help, bo mam dosyć wpisywania za każdym razem loginu i servera Użytkownik strefamroku edytował ten post 14 kwiecień 2006, 06:58
zrobileś przekierowanie na o2.pl? W opcjach Twojego konta.
może masz zainstalowany jakiś program antyspamowy; gdy ja takiego używałem, prosił żebym sam zmienił adres serwera na 127.0.0.1... może Twój robi to automatycznie;
Dobra, znalazłem błąd: Avast , a dokładniej to co pośredniczy w odbieraniu maili nie miało dostępu do neta i coś psuło, ustawiłem w firewallu, że ma dostęp i działa, od tamtej pory nic się nie stało. :lol:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|