Witam. Mam laptop wzięty od firmy i były tam już ustawienia mojej poczty. Lecz po pewnym czasie coś się zwaliło i nieodbiera mi poczty! Wyskakuje taki błąd:
TASK "MICROSOFT EXCHANGE SERVER" REPORTED ERROR (0x8004011D) : 'THE SERVER IS NOT AVABLIVE. CONTACT YOUR ADMINISTRATOR IF CONDITION PERSIST."
Ustawienia są prawdiłowe, z serwerem także było wszystko sprawdzane i jest ok! Co może być przyczyną?
Potrzebna pilna pomoc!
1. Server poczty padł 2. Na 100% wpisałeś dobrze adresy POP3 i SMTP?
Mnie to wygląda na problem z serwerem - gdzie masz to konto? I jescze sprawdź program na jakimś innym koncie (np onet.pl)
To jest prywatnym server w Czechach i niemoge znać ustawień ale wszystko było dobrze aż nagle niełączyło z serverem. Mi także się wydaje, że problem stoi po stronie serweru mimo tego ze zapewniali ze wszyskto ok! :/
A i jeszcze ustawienia są w MICROSOFT EXCHANGE SERVER a nie POP3 :) Użytkownik czyzo edytował ten post 28 grudzień 2005, 21:42
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|