Aplikacja neostrady nie chce mi działać. Podczas instalacji wyświetla się komunikat, że wystąpił problem z aplikacją. Zainstalowałem tylko sterowniki modemu i utworzyłem nowe połączenie dając numer telefonu * . Co mam zrobić aby wszystko działało tak jak wcześniej?Pozdrawiam Użytkownik tomek10861 edytował ten post 06 maj 2007, 12:27
Skorzystaj z tej wskazówki: http://forum.idg.pl/...showtopic=53309 z tym wyjątkiem, że zamiat * w polu numer telefonu wprowadź p035.
Skorzystaj z tej wskazówki: http://forum.idg.pl/...showtopic=53309 z tym wyjątkiem, że zamiat * w polu numer telefonu wprowadź p035. co by tam nie wpisał i tak powinno działać... może także nic nie wpisywać i powinno sie łączyć; Zobacz w opcjach połączenia czy masz wybrane urządzenie do łączenie się przez to połączenie...
spróbuj programu AUTOCONNECT
a co do aplikacji neostrady,, to polecam lekture: http://forum.ks-eksp...showtopic=55210
Dzięki ale zapomniałem dodać że łączę się z internetem ale nie za pomocą aplikacji neostrady tylko za pomocą połączenie modemowego wbudowanego w window. A numer telefonu to *
Temat do zamknięcia :P Użytkownik tomek10861 edytował ten post 20 kwiecień 2007, 11:46
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|