Witam.Swego czasu miałem zainstalowany Microsoft Power Point Viewer do przeglądania prezentacji (tylko).Chciałem wykonać kilka własnych prezentacji i zainstalowałem Microsoft Power Point.Stała się dziwna rzecz,bo,gdy klikam na te prezentacje,co miałem wcześniej,nie ma automatycznego pokazu slajdów.Otwiera się tylko Power Point i okno wyboru co chcę zrobić.Można to jakoś skojarzyć,aby po kliknięciu był automatyczny pokaz slajdów taj jak dawniej?
W opcjach folderów -> typy plików sprawdź czy domyślną akcją dla plików ppt i pps jest Pokaż (Show) - jeżeli nie to uczyń ja domyslna akcją. Ponadto wyedytuj tą akcję i sprawdź czy jest coś w stylu
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\POWERPNT.EXE" /s "%1" Ważne - lokalizacja prawidłowa pliku POWERPNT.EXE (jak ściezka ma spacje to weź ją w cudzysłów), po ścieżce parametr /s i po tym parametrze w cudzysłowiu %1
Jak coś pójdzie Ci źle to domyślne skojarzenia plików PP przywrócisz wpisując w Start -> Uruchom komende "ściezka do pliku\POWERPNT.EXE" /regserver Oczywiście tekst "ściezka do pliku" zamieniasz na prawidłową swoją ścieżkę.
Kolega nawet nie napisał czy zmienia rozszerzenie pliku na .pps.
W opcjach folderów -> typy plików sprawdź czy domyślną akcją dla plików ppt i pps jest Pokaż (Show) W typach plików jest tylko zaznaczone przy plikach ppt i pps za pomocą jakiego programu mają być otwierane.Nie ma nic takiego jak pokaz (używam Win Me). Jak klikam na plik pps ->właściwości to jest tam zaznaczone,za pomocą jakiego programu ma być otwarte (kojarzyłem nawet ręcznie).
Kolega nawet nie napisał czy zmienia rozszerzenie pliku na .pps. Po co mam zmieniać rozszerzenie,skore one już mają takie rozszerzenie np.krajobrazy.pps lub motocykle.pps.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|