Witam,
Mam neostradę 512 i modem Sagem F@st 800. Przez pewien długi czas działala ona dobrze, jednak dręczy mnie coraz bardziej nasilający się problem coraz częstszego rozłączania się tej usługi., który w tej chwili osiąga chyba swoje apogeum.
Problem wyglądał mniej więcej tak :
Jest sobie aplikacja neostrady (Piękne niebieskie okienko z napisem "pokochaj internet"). Jeżeli w ogóle udało się połączyć (czyt. nie wyskakiwał błąd 734 bądź nagle modem nie stawał się "niepodłączony") to ta neostrada działala, dopóki nie próbowałem otworzyć jakiejś strony internetowej/ połączyć się z serwerem GG czy wykonać inną czynność generująca jakiś ruch w sieci.
Gdy otwierałem np. google.pl przed oczami ukazywało mi się to piękne niebieskie okienko z napisame "Uzytkownik został odłączony od usługi". Lampka programu do obsługi modemu robiła się czerwona a ja dostawałem soczystego pierdolca.
Przy próbie kolejnego połączenia (w momencie gdy lampka zrobiła się już zielona, a modem był "operational") pokazywał się z reguły błąd 734 lub nagle modem był odłączony (przyp. lampka czerwona :P ).
Po kilkukrotnych próbach połączenia neostrada łączyła się, chyba tylko po to żeby za kilka sekund pokazać mi komunikator "Uzytkownik został odłączony od usługi".
Próbowalem znaleźc jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu. Z tego co się zorientowałem to nie jestem sam a neostrada rozłącza się wielu osobom.
Znalałem hinta : sprawdź zasilanie modemu. Sprawdziłem, jest dobre - całkowite dostępne zasilanie to 500 mA, a mój ukochany "USB ADSL WAN Adapter" uzywa 400 mA. Przepustowość portu USB także nie jest wykorzystana - modem uzywa 13%, zarezerwowane dla systemu 13% i nic więcej.
Znalałem kolejnego hinta : Odinstaluj aplikację neostrady, No i odinstalowałem, niby działa minimalnie lepiej (udało mi się napisać tego posta... chyba), ale nadal rozłącza się przy próbie wysłania/odebrania jakiś danych albo od razu. Ale jedno się zmieniło - sposób wyswietlania błędów, już przynajmniej nie ma niebieskich okienek z błędami ;)
Mam zamiar jak najszybciej zmienić tą neostrade na chello, jednak muszę się z nią jeszcze troche pomęczyć, więc miło by mi było gdyby ktoś zarzucił jakiś bardziej skutecznym sposobem rozwiązania tego problemu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
"Uzytkownik został odłączony od usługi". ...mi przeinstalowanie sterowników od modemu pomogło...nie od aplikacji neo.
Pozatym po jakiego grzyba uzywasz ich softu ? nie lepiej sobie zainstlowac autoconnecta ?
Pozatym po jakiego grzyba uzywasz ich softu ? nie lepiej sobie zainstlowac autoconnecta ?
Uzywalem, juz nie uzywam ;)
Problem z neostrada miałem juz kilkakrotnie, na dwóch systemach kilkarotnie instalowanych (wiec sterowniki od modemu takze były instalowane od nowa) - XP, 2000.
A problem już rozwiązałeś?
Mam podobne problemy jak autor tematu ale idzie sobie z nim poradzić, wymien kabel który idzie z gniazdka do modemu, a jak to nnie pomoże to trzeba sprawdzić modem na innym kompie jak to nic nieda to szukać problemu u dostawcy internetowego oni najprawdopodomniej cos grzebią bezprzerwy i to moze być przyczyną nawet po 24h niemaprawa roząłczyc według ich zapewnien, a to nieprawda bo neo sie rozłacza dwa trzy razy na dzien i wywala komunikaty wstylu "Brak sygnału wybierania..." oraz "Protokół PPP został zakończony" i jak tu sie nie wkurzyć na ten gupawy net już by lepjej zorbił kupił karte sieciową i chrzanił jakis intenret ADSL to gowno nie net takie ADSL takie jest moje zdanie :D
Może modem masz uszkodzony. Idż do kogoś kto ma Neostradę i zobacz czy u niego na tym modemie będzie dobrze działać. Jeśli tak to znaczy, że jst coś na twojej linii, czyli możesz kłócić isę z TP
Może modem masz uszkodzony. Idż do kogoś kto ma Neostradę i zobacz czy u niego na tym modemie będzie dobrze działać. Jeśli tak to znaczy, że jst coś na twojej linii, czyli możesz kłócić isę z TP
hmmm miałem taki sam problem ostatnio - tak po włączeniu kompa przez jakieś 20 min co chwila sie rozłączał. Ale jakoś samo przeszło. Przeczekaj to albo dzwoń do Tepsy.
Ja tak miałem i zrobiłem format. Wszystko wróciło do normy. Tobie też to radzę zrobić, ale jeśli to nic nie da, to na 90% masz uszkodzony modem. Pozostałe 10% to niska jakość linii telefonicznej, poza tym sprawdź czy masz podłączony modem dokładnie jak mówi instrukcja i najważniejsze: nie instaluj tego shitu do obsługi neostrady. Co to za problem samemu zrobić se połączenie chociażby w kreatorze połączeń internetowych. Nawet żadnego Autoconnecta nie instaluj. Łącz się tak, jakbyś miał zwykły podem, tylko w polu numer telefonu wpisz *.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|