Witam,
kolega mówił, że ma problem - gdy włącza komputer i chce połączyć się z netem przez neostradę, wyskakuje mu błąd 721. co ciekawe, gdy uruchomi ponownie komputer takowego problemu już nie ma.
jaki może być tego powód? z góry dzięki Użytkownik RoboKomp edytował ten post 25 październik 2007, 20:21
Jesli dosteje komunikat o bledzie 721 to czy ma synchronizacje?
Najlepiej zadzwonic do TP i podac im numer błędu. Oni tam mają liste błędów, więc konsultant Ci przeczyta co ma zapisane pod nr 721 i byc może Ci coś doradzi. Byc może...
Najlepiej zadzwonic do TP i podac im numer błędu. Oni tam mają liste błędów, więc konsultant Ci przeczyta co ma zapisane pod nr 721 i byc może Ci coś doradzi. Byc może... Lista błędów jest też dostępna online, na przykład tu: http://100.neostrada.pl/bledy.htm
Powinieneś jednak zadzwonić na infolinię, bo wnioskując po nazwie błędu i tematach na innych forach to wina TP lub ewentualnie uszkodzonego modemu. Użytkownik cimlik edytował ten post 26 październik 2007, 13:10
721 sie dość często pojawia jak nie ma synchro z modemem, albo w ogóle nie ma tego czerwonego trójkącika w trayu. Wtedy zamiast restartować kompa można naprawić to szybciej -> PPM na Mój komputer -> Właściwości -> Sprzęt -> Menedzer urządzeń -> Kontrolery unwersalnej magistralii szeregowej -> PPM na pierwszy albo drugi Główny koncentrator USB (u mnie np. drugi na liście) -> Wyłącz -> Włącz i powinien działać jak po restarcie
Pomyłka z błedem 619
721 to jest błąd na centrali, ja swego czasu miałem ich wiele, po zgłoszeniu ustąpiły, a łączenie trwa zdecydowanie krócej niż przedtem Użytkownik DEV edytował ten post 26 październik 2007, 14:37
721 to błąd synchronizacji modemu. Powodów może być kilka. Warto sprawdzić jedną z łatek do Windowsa (nie pamiętam numeru niestety, ale jeśli używasz AutoUpdate, to już ją pewnie masz...). Mnie to i zamknięcie niektórych portów pomogło - wniosek: miałem jakiegoś trojana ;] Inna sprawa to błędy w centrali. Ale to już @up
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|