Witam
Potrzebuje zrobić plik w excelu, a w nim przykładowo 4 zakładki: Labolatorium, Labolatorium-Mag., Magazyn, Produkcja. Dodatkowo ma być piąta zakładka, w której autymatycznie aktualizowane są wiadomości z zakładek 1-4. W każdej zakładce chciałem dać tableki, w której spisany jest sprzęt oraz informacje z nim związane. Jeżeli ktoś ma jakieś wiadomości będe bardzo wdzięczny - może być nawet coś do poczytania.
Dziękuje
Musisz opisać dokładniej co chcesz uzyskać, bo narazie to nic się z tego nie da wywnioskować.
Faktycznie pisałem to po malym zapoznaniu sie z terminilogią excela. Tu jest plik http://druglord.one.pl/plik.xls Potrzebuje zrobić tak aby po wypełnieniu któregokolwiek arkusza pojawiał się on również w arkuszu "Calosc". Prosciej mówiac chce aby sumował te wszystkie 4 w jednym o nazwie "Calosc"
I jeszcze jedno pytanko przy okazji: nr ewidencyjne to kolejno np. S1/N S2/N i tak czasami do 50. Da sie jakoś zrobić aby od razu wkleić od S1 do S50 w kolejnych wierszach ? Dzięki Użytkownik fate edytował ten post 26 wrzesień 2005, 19:37
Niestety nie mam u siebie Excela więc nie dam Ci w tej chwili dokładnego rozwiązania. Teoretycznie można w arkuszu całość zrobić odniesienia do komórek innego arkusza stosując formułę ='nazwa_arkusza'.adres_komórki, ale w arkuszu całość musiałbyś przewidzieć ilość wierszy jakie będą wypełnione w poszczególnych arkuszach i pozostawić puste wiersze które będa przewidziane dla kolejno wypełnianych wierszy w pozostałych arkuszach. To nie bedzie ładnie wyglądać, no chyba odfiltrujesz puste wiersze jakimś filtrem. Co do kolejnego wypełniania wg schematu S1/N spróbuj wpisać kilka wierszy i przeciągnąć w dół, może zadziała.
Tak w ogóle to mi to podchodzi bardziej pod Accessa niż Excela ;) Użytkownik DeTe edytował ten post 26 wrzesień 2005, 19:59
Na drugie pytanie już mam odpowiedź: =ZŁĄCZ.TEKSTY("S";WIERSZ();"/N") i ciągniemy ile nam trzeba. Użytkownik fate edytował ten post 26 wrzesień 2005, 20:49
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|