Chciałem wyeksportowac z Outlloka Expressa wiadomości. Niestety pojawia się komunikat: "Nie mozna przeprowadzić eksportu. Wystąpił bląd przy inicjowaniu MAPI". Co może z tym zrobić?
Żeby ten najlepszy ze światów był lepszy...
Witaj cerebro! Problem nie jest nowy sięga jeszcze czasów OE 4. Przyczyną może być zainstalowany lub kiedyś instalowany inny program pocztowy! Choć tak naprawdę jest to ewidentny (niejedyny) błąd w OE. Wyjścia są dwa:
1. Użyj do wyeksportowania danych programu np: OEbackup, który jest darmowy i skuteczny: http://www.oehelp.co...up/oeqbfull.zip 2. Zainstaluj inny o wiele lepszy program pocztowy: Mozilla Thunderbird. Osobiście nie polecam przeglądarki internetowej Firefox ale Thunderbird jest bardzo dobry!: http://www.thunderbird.pl/ do eksportowania wszelkich ustawień z Thunderbirda służy mały programik Mozilla Backup: http://dobreprogramy...z=2&id=620&t=64
A co zrobić z importowaniem wcześniej wyekportownaych plikow? Podczas importowania pojawia się ten sam błąd?
Żeby ten najlepszy ze światów był lepszy...
Jeśli udało ci się wyeksportować wiadomości przy pomocy OEBackup to możesz je zaimportować również, tym razem za pomocą polecenia "Complete Restore". Musisz jedynie podać ścieżkę do zapisanej kopii.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|