Od pewnego czasu gdy próbuję włączyć PerfectDiska wyskakuje bład z komunikatem: "Unable to connect to computer... Usługa nie odpowiada na sygnał uruchomienia lub sygnał sterujący w odpowiednim czasie. (0x8007041d)"
Wcześniej było wszystko ok. NIe pomaga nawet reinstalka programu.
Jaki Windows ?? Jaka wersja PerectDiska ??
Jaki Windows ?? Jaka wersja PerectDiska ??
Usługa DCOM uruchomiona i tryb jej uruchamiania automatyczny ?? Podgląd zdarzeń co mówi na ten temat ?? Masz Zone alarma ?? Jak tak to obejrzyj ten wątek - pomimo, że to dla Diskepera to rozwiązanie może być podobne.
Usługa DCOM uruchomiona i tryb jej uruchamiania automatyczny ?? Podgląd zdarzeń co mówi na ten temat ?? Masz Zone alarma ?? Jak tak to obejrzyj ten wątek - pomimo, że to dla Diskepera to rozwiązanie może być podobne.
nie mam firewalla. Usługę DCOM mam uruchomioną
nic nie mówi :blink:
nic nie mówi :blink:
Jak odpalisz usługi PerfectDiska ręcznie (Start -> Uruchom -> serevices.msc i sprawdź czy dają sie uruchomić usługi PDEngine i PDScheduler) to wtedy działa ?? Jeżeli przy próbie uruchomienia wyskoczą błędy to je podaj. Podaj też błędy jakie się pojawią na temat tych usług w podglądzie zdarzeń. Zajrzyj również do konfiguracji PerfectDiska i sprawdź Tools -> Advanced configuration -> general settings -> Network Settings -> wybierz Standalone
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|