Witam.
Mam pewien problem z programem antywirusowym Kaspersky Anti-Virus Personal.
Ściągnąłem sobie wczoraj wersję trial, zainstalowałem, i uruchomiłem.
Pobrałem aktualizację sygnatur wirusów, aż w końcu zacząłem pełne skanowanie dysków.
Nie znalazło mi ono żadnych wirusów, ani nie było żadnych problemów podczas skanowania.
Ale po tej operacji i po uprzednim uruchomieniu komputera ponownie, chciałem sprawdzić sobie pocztę [na Onecie].
Włączyłem przeglądarkę [Mozilla Firefox 1.0.4] i wpisałem: www.poczta.onet.pl/login.html - i tak robiłem zawsze gdy chciałem sprawdzić pocztę – nacisnąłem Enter no i czekałem, aż się wczyta.
Chwilę później zobaczyłem komunikat informujący mnie o niemożliwości połączenia się z daną stroną [odpowiednik w Internet Explorerze informuje, iż nie można znaleźć danej strony].
Pomyślałem, że może źle wpisałem adres.
I dla pewności popróbowałem kilka sprawdzonych adresów [np. www.onet.pl, www.interia.pl, i kilka innych], i za każdą próbą miałem ten sam komunikat.
Sprawdziłem także czy w Internet Explorer jest tak samo, i tak samo było.
Zastanowiłem się i wpadłem na pomysł, że nie mam Internetu z powodu instalacji AVK [Kaspersky Anti-Virus Personal], od instalowałem go, uruchomiłem komputer i spróbowałem znowu otworzyć jakąś stronę i zadziałało.
Czy możliwe jest aby AVK blokował mi dostęp do Internetu??
PS: Jestem w sieci LAN, radiowej z dostępem do Internetu, mam zainstalowany Windows 2000.
PS2: Takie same skutki instalacji programu antywirusowego miałem po instalacji „Panda Platinum 2005”, tez nie mogłem połączyć się z Internetem, aż do od instalowania tego antiwirusa.
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmilosnikstop.keep.pl
|